niedziela, 9 września 2012

Kwiatowa kartka...

 
Dziś późną porą chciałabym Wam pokazać co mnie zauroczyło. Już dawno wiedziałam, że jak nadarzy się okazja będę go miała. A mówię tu o wykrojniku. To nic że jeszcze nie miałam tej magicznej maszynki ale już kochałam Memory Box - Tilth Floral. Cudny i delikatny do tego genialny w swojej prostocie. Nie będę się już nad nim rozpływać tylko popatrzcie co można stworzyć. Oczywiście kolekcja Owcy i Moriony - Love Songs, podkreśla delikatność stworzonej przeze mnie karteczki.



A że nie bardzo lubię jak coś się marnuje z pozostałych wycinanek stworzyłam taki oto kwiat:


Materiały które wykorzystałam przy tworzeniu kartek:

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest śliczna, kwiatki mnie zachwycają są duże a zarazem takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń