czwartek, 3 maja 2012

Różowy pamiętnik

Pamiętacie szał pamiętnikowy? Wpisywanie się w szkole, rysowanie Kaczorów Donaldów, serduszek przebitych strzałą i głupich rymowanek? To były czasy :D Natchnięta tymi wspomnieniami postanowiłam zrobić taką bardziej romantyczną wersję pamiętnika - w sam raz dla nastolatki. Wykorzystałam różowy papier z kolekcji "Mgliste Sny". Trochę go postemplowałam, dodałam napis i kwiatowe kompozycje oraz kilka guzików. Całość zawiązywana jest na kokardkę.
   
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

W swojej pracy wykorzystałam:
 
 

3 komentarze:

  1. Na górze róże,na dole fiołki..........to były czasy,ale ten jest taki piękny,że na pewno natchnie właścicielkę do dużo mądrzejszych wpisów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie ozdobiony :D Zachwyciłam się nim :)

    OdpowiedzUsuń