niedziela, 18 marca 2012

Mediowe upominki.

Nie ma lepszego sposobu na przywitanie wiosny, niż scrapowanie w jej kolorach :D I właśnie tak postanowiłam ją uczcić. Przygotowałam trzy miniaturowe, bardzo kolorowe blejtramy z inicjałami. 


Pod każdą literkę z zestawu ParisianAnthology przygotowałam sobie mediowe tło z użyciem farbek akwarelowych, akrylowych, shimmezrów, gessa i pasty strukturalnej, tuszów oraz glimmer mistów.

Dodatkowo do każdej litery dodałam metalowe biżuteryjne elementy, które znajdziecie w sklepie. Nie tworzę biżuterii, ale mimo to takie zawieszki lubię wykorzystywać w swoich pracach, bo dodają charakteru i są bardzo efektownymi elementami.


Taki malutki blejtram to znakomity upominek dla kogoś ważnego. Literka może być inicjałem lub początkiem ważnego słowa. Na odwrocie można dodać dedykację, lub życzenia. Każdy blejtram ma swoją malutką sztalugę, która świetnie go eksponuje.

Wykorzystałam:



2 komentarze: