środa, 25 stycznia 2012

TOP5 nr. 4


Po raz  czwarty zapraszam do zabawy TOP 5. Tym razem temat prosty i myślę że wielu osobom  przypadnie do gustu. :)

5 ulubionych przez ciebie rzeczy, które wykorzystujesz w swoich pracach,
w zamyśle, że np.kwiaty, guziki, farba

 Prawda że wyjątkowo przyjemny temat. Każdy z nas ma swoje ulubione "przydasie" i materiały, których nie może zabraknąć w pracach. Bez nich czujemy się "goło" :) Powiedzcie Nam, bez czego nie możecie się obyć. Jesteśmy bardzo ciekawe. :)

Popatrzcie bez czego nie może się obyć nasz zespół DT.

Katharinka:

Moje Top 5 ulubionych produktów, to: 
--kolorowe papiery (kocham... nie mogłabym bez nich żyć ;)),
--stemple (które wraz z embossingiem pozwalają tworzyć mi mnóstwo niepowtarzalnych dodatków),
--dziurkacze maści wszelakiej,
--guziki i 
--farby, przede wszystkim biała i czarna akrylówka.
To wszystko zawarłam w mini- albumiku (każda strona ma wielkość ATC). Każda z kart przedstawia inne produkty.
Do stworzenia albumiku wykorzystałam papiery i naklejki z kolekcji Elise Rebel- 7 Dots Studio 


Basia:

TOP 5 ulubionych produktów:

-- przeszycia maszynowe
-- kwiatek
-- ćwiek
-- tusz/tuszowanie
-- wstążka lub sznurek
 
Zrobiłam kartkę z tym,co jest moim TOP5 w scrapowaniu. Do jej stworzenia wykorzystałam kolekcję Mglistych snów i lnianego sznurka dostępnych w sklepie.
 


 
Czekoczyna:

Moje ulubione "przydasie", których użyłam do wpisu art Journal'a to:
-- farba,
-- gesso,
-- koronka,
-- guziki,
--tkanin.

W pracy użyłam koronek i ecoline ze sklepu.

Funiaa:

Moje TOP5 "przydasi":
-- stemple (embosingowane lub posypane perfect pearl),
-- wycinanki (stemple wycinane, ich fragmenty lub całość składane dają fantastyczny efekt),
-- kwiatki (gotowe i te robione przeze mnie),
-- ćwieki,
-- pianka 3d (atrybut, którego zużywam na tony ;)).
A wszystko to jest mi potrzebne do stworzenia kartki 3d - mojej ulubionej :)
 Ta opowiada o emocjach jakie powstają przy "scrapkowaniu" i o tym co mi jest potrzebne by uzyskać następujący efekt. Cała karteczka powstała w oparciu o kolekcję Dreamer - 7 Dots Studio .


Chciałabym Wam jeszcze przedstawić przedstawić pracę Asi3city złoszoną do poprzedniego TOP 5.

 Asiu bardzo dziękujemy. Rameczka i karteczka przecudnej urody aż się czuje zapach pierników. :)

Na koniec długiego postu przypominam o konkursie Echo Parkowym na naszym blogu :)

2 komentarze:

  1. No to jestem pierwsza http://izabellw.blogspot.com/2012/01/romantycznie.html
    Dziękuję za możliwość wziecia udziału:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń