środa, 18 stycznia 2012

Coś na ważne daty


Witam Was w trzecim dniu naszego tygodnia z Echo Parkiem. Dzisiaj chciałam wam pokazać notes na ważne daty. Zrobiony jest na tekturze a każdy miesiąc ma swoją osobną stronę. Pomysł ten przyszedł mi do głowy kiedy oglądałam arkusz papieru z kartami do jurnalingu z serii "Happy days". Pocięłam więc go na kawałki, nakleiłam na wcześniej oklejone stara książką kawałki tektury i ozdobiłam taśmami dekoracyjnymi i kółkami wyciętymi z małego zeszytu papierów "Happy days". Każda strona jest do siebie podobna w kompozycji i układzie. Na okładce wykleiłam napis WAŻNE DATY używając arkusza naklejek "Happy days". Wszędzie też są kleksy z, mojego ostatnio najulubieńszego, czarnego tuszu.
Teraz już żadne urodziny czy imieniny mi nie umkną :)

Przypominam również o trwającej do niedzieli 10% promocji na wszystkie artykuły Echo Park.
A w niedzielę konkurs :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

W swojej pracy użyłam:




4 komentarze: