niedziela, 20 listopada 2011

"Remember this"


Kartki to dla mnie bardzo drażliwy temat. Zrobiłam ich już kilka, ale zawsze byłam niezadowolona z efektu i przebiegu pracy, tak w ogóle. Wydawały mi się nudne jak flaki z olejem. Jednak wczoraj postanowiłam, że czas coś z tym zrobić, bo co to za scraperka, która w ogóle nie kartkuje. :D Wyłączyłam wszystkie dołujące (bo piękne tam prace) pinteresty i flickery i zrobiłam po swojemu, bez mapki, bez zamysłu, bez specjalnego, wywijanego napisu. I teraz jestem zadowolona. Może nie jest to szczyt mojej fantazji, ale czuję się z nią nie najgorzej więc to duży sukces :)



Najpierw stworzyłam sobie tło, jak zwykle ze ścinków i gessa, farby akrylowej. Potem dodałam taśmę, koronkę, perełki. Wycięte z "Mglistych snów" stalówki podkleiłam tekturą modelarską, żeby trochę "odstawały" :D To samo zrobiłam z napisem.
Koronka, której użyłam pochodzi z moich szufladowych zapasów, ale koniecznie zajrzyjcie do sklepu, bo niedawno pojawiło się tam kilka ślicznych koronek w różnych szerokościach.

Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz