poniedziałek, 30 maja 2011

Urok niebielony....

button


Witam wszystkich w poniedziałek na naszym blogu :) Dziś chciałam się z wami podzieli LO'sem. Jak tylko zobaczyłam te cudne niebielone papiery w sklepie pokochałam je miłością szczerą :). Ponieważ żal mi było ciąć taki cudny papier wydłubałam w miarę proste LO. Po wycięciu elementów z papieru bilecikowego i z małego zestawu już nie potrzebowałam zbyt wielu dodatków. Dobrałam proste metalowe ćwieki, tasiemkę tu i tam psiknęłam mgiełką dla podkreślenia barwy papieru i odrobina gesso i stemple Pink Paisley i już nic więcej myślę ze nie trzeba.


Dobra wiadomość dla fanek psikania przy okazji pracy z niebielonym papierem zaobserwowałam że nie faluje się od mgiełek ani farby co jest niewątpliwą zaletą ;)


Czekoczyna też uległa urokowi niebielonych papierków:


Mam nadzieję że wam równie dobrze co mnie będzie się pracowało z tymi papierami :) Mam jeszcze spory zapas więc niebawem coś jeszcze popełnię :)




Ja w swojej pracy użyłam:




czekoczyna porwała się na :

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne te Wasze skrapy, mam ostatnio straszną fazę na takie śmieciuchowce na burym papierze.
    A prawie wszystko z powyższych materiałów właśnie zakupiłam i po prostu nie mogę się doczekać paczki, dawno już tak nie miałam :D
    Też stwierdziłam ostatnio, że Life Stories po psikaniu glimmer mistami jakoś mniej się faluje, bardzo to przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prace dziewczyny! przy następnym zamówieniu na pewno się pokuszę o te papiery:)

    OdpowiedzUsuń