niedziela, 29 maja 2011

Mediowa przeprawa

W dzisiejszej notce debiutuje nasza nowa projektantka, szalenie uzdolniona Czekoczyna. Oddajmy jej głos:

Jest mi bardzo miło, że od dziś zaczynam pracę w tak kreatywnym gronie. Będę pokazywała Wam w tym miejscu swoje scrapbookingowe wytwory i techniki, których używam. Mam nadzieję, że uda mi się zainspirować do oswajania mediów.
Na swój debiut przygotowałam pracę, która jest kartą do mojego dziennika na temat kobiecości.



Z papieru do malowania wycięłam sobie niewielką bazę, na której rozpoczęłam swą mediową przeprawę. Okazało się, że papier ten dzięki wysokiej gramaturze idealnie nadaje się do pokrywania wszelkimi preparatami. Tło stworzyłam za pomocą mgiełek - sprayów dostępnych w sklepie. Użyłam tu trzech kolorów, które świetnie się ze sobą skomponowały i dały intensywną barwę. Aby zróżnicować pokrycie nimi papieru użyłam skrawków papieru jak masek. Jednak przede wszystkim tło stworzył mi prześliczny, duży stempel z nutami, od którego już chyba się uzależniłam :) Kluczowymi elementami kompozycji są skrawki przeróżnych papierów w neutralnych kolorach. Ich brzegi potuszowałam czarnym tuszem Memento. Aby ożywić trochę pracę stworzyłam dosyć skromne kompozycję z kwiatków papierowych. Między innymi zmasakrowałam jeden z fioletowych goździków i jego płatki oraz listki poupychałam gdzie się dało :D Wszystkie kwiatki spryskałam odrobiną mgiełek, aby nadać im bardziej zdecydowanego koloru. Okazało się, że do takiej "przybrudzonej" pracy idealnie pasują małe metalowe różyczki przyklejone grubą warstwą kleju. Jednak jestem pewna, że znajdziecie dla nich także zastosowanie w romantycznych pracach z charakterem.
Na koniec podkleiłam to piękne kolorowe dziewczę taśmą dystansową i umieściłam w dogodnym miejscu :D Odrobina tuszowania brzegów dla stworzenia głębi i praca gotowa.
Jeśli jesteście ciekawe, w jaki sposób zrobić podobne tło, jak używać gessa i innych mediów to zapraszam Was na stoisko sklepowe na Zlocie w Warszawie 18 czerwca. Pokażę kilka technik i będziecie mogłby spróbować same.

W pracy użyłam:














 

2 komentarze:

  1. świetna praca! Tło wyszło super i kolory dobrane rewelacyjnie - wszystko tworzy niezwykle ciekawą i spójną całość. Dla mnie bomba!!!
    A na stoisko jak tylko dotrę na zlot nie omieszkam zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca!!! obserwuję i uczę się od Was każdego dnia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń